Marketing. Badania marketingowe Strona: 1 2 następna » Sortuj wg: od najnowszych ceny rosnąco ceny malejąco nazwy rosnąco nazwy malejąco 50 praw marketingu Kotarbińskiego Kotarbiński Jacek Cena: 59.00 zł Książka Do koszyka Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw Ślusarczyk Stanisław Cena: 29.90 zł Książka Do koszyka Alianse marketingowe Cena: 69.00 zł Książka Do koszyka Badania jakościowe metody i zastosowania Olejnik Iwona, Kaczmarek Mirosława, Springer Agnieszka Cena: 55.00 zł Książka Do koszyka Badania marketingowe Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa Cena: 60.00 zł Książka Do koszyka Badania marketingowe Cena: 104.00 zł Książka Do koszyka Badanie rynku Cena: 279.00 zł Książka Do koszyka Biznes XXI wieku Kiyosaki Robert T. Cena: 47.00 zł Książka Do koszyka E-marketing Cena: 99.00 zł Książka Do koszyka Email marketing Koch Ewelina Cena: 34.90 zł Książka Do koszyka Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej Jaworowicz Piotr, Jaworowicz Magdalena Cena: 69.00 zł Książka Do koszyka Gamification Gorączka Anna, Protasiuk Michał Cena: 59.00 zł Książka Do koszyka Glosariusz terminologii call center/help desk Kostecki Marian J. Cena: 59.00 zł Książka Do koszyka Influencer marketing w dobie nowych mediów Stopczyńska Kinga Cena: 44.90 zł Książka Do koszyka Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia Głód Wojciech Cena: 59.00 zł Książka Do koszyka Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy Dziekoński Michał, Kozielski Robert Cena: 59.00 zł Książka Do koszyka Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów Cena: 69.00 zł Książka Do koszyka Jakościowe metody badań marketingowych Maison Dominika Cena: 64.00 zł Książka Do koszyka Kanały marketingowe Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T. Cena: 104.00 zł Książka Do koszyka Kompendium wiedzy o marketingu Cena: 64.00 zł Książka Do koszyka Komunikacja marketingowa Wiktor Jan W. Cena: 74.00 zł Książka Do koszyka Komunikacja marketingowa Taranko Teresa Cena: 69.00 zł Książka Do koszyka Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym Gotwald Beata Cena: 39.90 zł Książka Do koszyka Koniec globalnego kryzysu finansowego Wajda-Lichy Marta, Glinka Katarzyna, Tarnowska Joanna, Sordyl Marta Cena: 44.00 zł Książka Do koszyka Makromarketing Kamiński Jacek Cena: 79.90 zł Książka Do koszyka Marka modowa. Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna Cena: 59.90 zł Książka Do koszyka Marka na cztery sposoby Pogorzelski Jacek Cena: 59.00 zł Książka Do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena Cena: 44.90 zł Książka Do koszyka Marketing Armstrong Gary, Kotler Philip Cena: 129.00 zł Książka Do koszyka Marketing Cena: 69.90 zł Książka Do koszyka Marketing Mruk Henryk Cena: 69.00 zł Książka Do koszyka Marketing Tracy Brian Cena: 29.90 zł Książka Do koszyka Marketing Analytics Grigsby Mike Cena: 79.00 zł Książka Do koszyka Marketing banku Grzywacz Jacek Cena: 48.00 zł Książka Do koszyka Marketing doświadczeń Boguszewicz-Kreft Monika Cena: 60.00 zł Książka Do koszyka Marketing doświadczeń Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka Cena: 54.00 zł Książka Do koszyka Marketing medialny Jupowicz-Ginalska Anna Cena: 48.00 zł Książka Do koszyka Marketing miedzynarodowy Grzesiuk Aleksandra Cena: 39.00 zł Książka Do koszyka Marketing międzynarodowy Cena: 49.00 zł Książka Do koszyka Marketing mobilny Cena: 45.00 zł Książka Do koszyka Marketing Mody Posner Harriet Cena: 69.00 zł Książka Do koszyka Marketing nowych technologii i produktów B+R Trzmielak Dariusz M., Zehner William Bradley Cena: 39.90 zł Książka Do koszyka Marketing Podręcznik akademicki Michalski Eugeniusz Cena: 99.00 zł Książka Do koszyka Marketing Premium Trawka Dominika Cena: 49.00 zł Książka Do koszyka Marketing relacji teoria i praktyka Mitręga Maciej Cena: 39.00 zł Książka Do koszyka Marketing smaku Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G. Cena: 19.00 zł Książka Do koszyka Marketing usług logistycznych Dyczkowska Joanna Cena: 46.00 zł Książka Do koszyka Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Czubała Anna, Niestrój Roman Emanuel, Pabian Angelika M. Cena: 59.90 zł Książka Do koszyka Metody ilościowe w badaniach marketingowych Roszkiewicz Małgorzata Cena: 74.00 zł Książka Do koszyka Mity marketingowe Pogorzelski Jacek Cena: 69.00 zł Książka Do koszyka Strona: 1 2 następna » produktów na stronie: 50 100 150